27 Aralık 2012 Perşembe

uzun mesafe yolculuğu ve uyku sorunu

   uzun yolda uykunuz geldiği zaman kenara çekip 1-2(eğer uzun süre uykusuzsanız 2 saatten fazla) saatte olsa size yetecektir. ben24 saat uykusuzluktan sonra uyumuştum ve bir 7*8 saatlik dinçlik kazandım. bir 24 saat daha giderdim. eve gittim çok uzun süre uyudum :).

bakın size DAHA ÖNEMLİ BİR ŞEY ANLATACAĞIM. gözleriniz bir, iki kapanmadan sonra engellenemez şekilde kapanmaya başlıyorsa bilin ki bir süre sonra artık gözlerinizin kapanmasını engelelyemeyeceksiniz. gözleriniz saate 100 km den duvara çarpan arabadan fırlayan kişi gibi kapanacak eğer uygun bir kenara çekip dediğim gibi çok yorgunsanız en az 2 saat uyumazsanız..

GÖZLERİNİZİN KAPANMAYA başlaması size ikaz olsun ve arabanızla kuytu bir yer arayın park alansız bir yere uzaksanız.. inanın bir aracın üstüne veya uçuruma gideceksiniz. biz insanlar limitliyiz..

EVET BİZ İNSANLAR LİMİTLİYİZ ve limitleri aşmamalıyız dünyada yani. bedeli ağır olabilir sayın izleyiciler, arkadaşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder